Subject: Invitation to the General Affairs Council (Cohesion Policy Format) – 28 March 2025, Brussels
From: Leśnicka Marta <[email-masked]>
Cc: Kusina-Pycińska Monika <[email-masked]>, "Raszkowska Zuzanna" <[email-masked]>, "Groszkowska Monika" <[email-masked]>, "Calak Renata" <[email-masked]>,Ochej-Łokuciejewska Magdalena <[email-masked]>, "Nowacka Ewa" <[email-masked]>
Date: Thu, 13 Mar 2025 11:17:57 +0200

Dear All,

Please find attached the invitation from Ms. Katarzyna Pełczyńska-Nałęcz,
Minister of Regional Development of Poland, issued on behalf of the Polish
Presidency of the Council of the European Union, for the upcoming meeting
of the General Affairs Council in the Cohesion Policy format, which will
take place on 28 March 2025 in Brussels.

We look forward to your participation.

Kind regards,

Marta Leśnicka
Naczelnik Wydziału
Wydział Spraw Europejskich
Departament Spraw Europejskich i Współpracy Międzynarodowej

+48 22 2738429
[email-masked]
www.gov.pl/web/fundusze-regiony <http://www.gov.pl/web/fundusze-regiony>

ul. Wspólna 2/4
00-926 Warszawa

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Minister Funduszy i
Polityki Regionalnej. Więcej informacji o zasadach przetwarzania danych
osobowych znajduje się w Klauzuli informacyjnej pod adresem:
<https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-przetwarzania-danych-oso
bowych-udostepnionych-droga-elektroniczna>
https://www.gov.pl/web/fundusze-regiony/klauzula-przetwarzania-danych-osob
owych-udostepnionych-droga-elektroniczna
Ta wiadomość jest przeznaczona do wyłącznego użytku jej adresata. Jeśli
otrzymali Państwo tę wiadomość przez pomyłkę, prosimy o bezzwłoczne
skontaktowanie się z nadawcą oraz jej usunięcie. Jeśli nie są Państwo
adresatem tej wiadomości, to jej wykorzystanie, w szczególności poprzez
rozpowszechnianie, dystrybucję, powielanie, publikację wiadomości lub
zawartych w niej informacji i/lub dokumentów, jest zabronione.